.huvudvärk.

Vi handlade lite på stan idag. Jag tyckte att jag handlade billigt men slutsumman blev inte så kul. Men...jag får väl dra in på något annat helt enkelt. Vantar hittade vi inte i alla fall. Mor får kolla i paradiset Ullared. Känns inte som jag vill köpa PoPs för dyra pengar och så vägrar hon använda dom. Vi väntar helt enkelt.

Elvira fick sig en ny frisyr idag i alla fall. Kortklippta tösen. Hon fick en liten rundad nacke som är hur söt som helst. I övrigt är det bara kort. Det fanns ju inte så mycket att klippa. Men 150 spänn kunde dom ta för 20 minuters arbete. Det är ju som ett rån tycker jag.

Imorgon börjar vi dagis. Det ska bli spännande. Och läskigt. Jag ska göra något slags kollage nu på alla som kan tänkas komma och hämta och lämna Elvira. Får se hur det går. Tur at man alltid är ute i god tid med saker. moahahhaha.
Och huvudvärk som en bäver har jag också.

ork int mer. gunatt.

Kommentarer
Postat av: Bee

Du vet att jag skulle kunna hämta henne varje dag va?

2008-08-13 @ 15:14:44
Postat av: Anonym

Hur skulle det gå till?

2008-08-13 @ 15:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0