.klart.

Jag fick hjälp att städa av min kära mor. Hon kom förbi när hon skulle kasta papper och det slutade med att hon städade och städade. Jag är mycket tacksam. Hade jag varit själv hade jag ju nöjt mig med hälften gjort. Men nu blev nästan allt fint och fixat. Danke schön!
Vi ska gå och hämta Elvira på dagis om en timma och innan dess tänkte jag ta mig ett skönt bad. Det är underbart att kunna få ligga i badet och ha stängd dörr. Elvira vill ju gärna bada med mig annars eller stå vid sidan av och plaska i vattnet. Och lillflickan tillåter inte stängda dörrar. Näpp, öppet och kallt ska det vara.

Bobo ska förresten få sin efterlängtade 9 tums dator idag. Som jag för övrigt påpekade först att jag ville ha. Men nu har ju han vunnit lite pengar på jobbet så då ska han köpa den. Men jag ska minsann lägga beslag på den direkt. Dessutom ska vi kolla på en gammal bil idag. Kan bli intressant. Känns som att det kommer komma väl till pass med en egen bil nu när vi ska bli fler och inte får plats i mams och paps bil mer.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0