.ny dator, ny bil.

Jsg sitter och bloggar på Bobos nyinköpta 9 tums dator. Hn sa att detskulle vara svårt att skriva på den men det måste nog bero på att han har elefantfingrar, för jag tycker det är nemas problemas. Alla vanliga stavfel blir även på denna dator.Han är glad i alla fall, Bobo. Till och med för bilen vi köpte igår. Den är hur fin som helst minus lite rost men sånt får man väl tåla.
Det var en pers att få dit bilbarnstolen igår i regnet i alla fall. Det slutade med att jag lämnade papsen ensam i bilen för att lösa problemet. Men han lyckades i alla fall.
Idag ska jag ut och åka lite. Om huvudvärken släpper. Men jag ska i alla fall skjutsa mor till flygplatsen. Hon ska ju till kreta och roa sig hon. Hoppas hon får kul!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Både bil och dator?! Bekvämt med bil kan jag tänka mig!

2008-08-28 @ 09:00:53
URL: http://www.andreask.se
Postat av: Lotta

Fasen va kul för er.

2008-08-28 @ 16:30:43
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0