.vi vann inte.

Nä inte vann vi 15000 kronor i resecheckar inte, men tack alla somröstade på Elvira! Vi var ju ganskanära i alla fall. Topp tio. Vi blev slagna av några högljudda fiskare. Trökigt.

Vilken dag det har varit idag. Elvira sov hela natten i sin egen säng. Kom upp till oss vid halv sex och somnade om där och sov till åtta. Mycket skönt. Nio började dagis och idag var papi med. Elvira tyckte nog att det var extra skojsigt. Hon var duktig idag med.
När vi kom hem åt vi och somnade i Elvira säng. Sov i två timmar. hur skönt som helst. Efter det fick hundarna en promenad och Elvira fick leka lite på lekplatsen bakom höghusen. Det avbröts snabbt av en sårig näsa. Ajaj. Så vi gick hem igen och busade lite. Nu kommer dagens tråkigaste. Tvättstugan. Avskyvärt jobbigt när man ensam ska tväyta hela sommaren tvätt och samtidigt ska bära på en ettåring. Usch usch. Nu har jag så ont i ryggen att jag nästan avlider. Kan det vara så att man har lite för mycket kläder när det räcker att man tvättar två varannan månad ochändå har kläder kvar i lådor och garderober? Jag tror att jag ska kasta och skänka lite. Igen.

Nu har jag varit tillräckligt ointressant för en hel vecka framåt så jag avslutar med...en punkt    .


och en bild på en trött Bamse.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh så vacker han är!!

2008-08-15 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0