.vilken dag.

Jag är helt slut.
Vi började dagen med att vandra ner till stan för att utföra siverse ärenden. Bla en present som inte alls ville bli köpt, för den fanns inte. Typiskt. Jag köpte i alla fall en lite overall till Leylas bebis Tindra som vi för övrigt oxå var och hälsade på senare. En lite tvåveckors plutt på 3 kg. Hur söt som helst! Hon låg och grimaserade i sin babysitter haha. Skrynkliga ben hade hon oxå.
Elvira var ganska duktig på stan. Men hon vägrade dock äta. Sånt tycker jag är lite stressande. Vi fick i henne lite ris i alla fall.
Lite senare kom vi på att vi faktiskt behöver en inspelningsbar DVD så vi begav oss till meiamarkt där det fans hundra att välja på. När vi bestämt oss för en så slog snålheten till och efter lite tjafs så gick vi därifrån utan DVD. Vi köpte en billig på Maxi istället. Som inte går att spela in på men det går att titta på Teletubbies Och det tyckte ju elvira dög.

Nu sitter vi här, en framför teven och en famför datorn. Resten av familjen sover. Elvira fick vara uppe länge. Kvart i tio somnade hon efter en liten kamp mor och dotter emellan.

Nu ska jag vila ryggen.


gungeligung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0