.blogg.se ser väldigt konstig ut idag.

Idag har jag genomlidit veckans jobbigaste dag. Jag har känt mig så hängig! Och inte blev det något skolarbete. Jag sov istället. Det kompenserades senare med att jag städade ur alla köksskåp. Mycket behövligt. Elvira var under tiden i sitt esse. Hon städade sitt rum och plockade i alla leksaker som låg utanför hennes rum i en nyinköpt låda från ikea. Ibland kan man inte vara annat än stolt. Kvällen bjöd på namnsdagsfika hos namnsdagsbarnet Beatrice. Ungefär vid den här tiden började allt det jobbiga försvinna så det måste nog suttit kanske mycket i huvudet att jag var sjuk eller nåt. Och nu har jag fått bada, sett på teve, ätit pommes och återigen sett på teve så nu känner jag mig rätt så nöjd och belåten. elvira vaknade för en sekund och gjorde sig hörd genom att ropa titta, titta (ovanligt). Hon låg raklång i sängen med uppspärrade ögon och pekade på lampan i taket. Hon kanske såg ett spöke, vem vet? Hon somnade så fort nappen nådde munnen igen i alla fall. Sötkorv. puss o natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0