.dop.

Idag har vi varit på dop. Isac har fått vatten på huvudet. Det var ett fint dop och väldigt lättsamt. Sånt är skönt. Då trivs jag att vara i kyrkan. Annars så är allt så stelt och seriöst, fast det är seriöst med dop alltså, inte det. Det är bara att mina erfarenheter av kyrkor är antingen att det är helt galet eller också helt stelt. Jag föredrar stelt men det här var ännu bättre.
Isac skötte sig finfint. Han la en diskret uppkastning på dopklänningen och på golvet så den biten skötte han bra tycker jag och Elvira. Elvira var imponerad av all fin sång och dansade loss i Moster Bees knä. Kyrkan var hur fin som helst. Ljus och fin. Jag tog bilder med föräldrarnas kamera, vilket kan ha resulterat i katastrof, vad vet jag. Har ju inte sett bilderna själv. Men men det finns ju hundra andra som tog bra bilder säkert.
Min man tex:

image254

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bilderna blev KANON!!!!
Tusen tack för hjälpen!!!
Tack snälla för presenterna!
Om du har mer bra kort får du gärna maila dom, man kan aldrig få för många kort ;) hihi
Kram

2008-02-23 @ 23:45:07
Postat av: Frida

Jimmy fixar sina kort lite så de får bättre färger och sånt. Om du vill så kan vi skicka några sådana.

2008-02-24 @ 09:16:03
Postat av: Angelica

JAAAA tack!!! :D

2008-02-25 @ 09:54:00
Postat av: Hanna (Andreas tjej)

Åh vilken underbar bild. Har inte sett så mkt av deras barn så det var kul att se... Daniel är Teamleader på mitt förra jobb bör kanske tilläggas.

Söt blogg btw!

2008-02-27 @ 14:01:07
URL: http://emellertid.blogg.se
Postat av: Moster Ewa

Tänk att man måste avslöja att man läser din blogg. Jag läser ALLT, men du behöver inte ändra ditt språk för det. Det är roligt det du skriver.

2008-03-06 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0