.hemma igen.

Så var familjen hemma igen. Vi kom hem 01,30 natten till tisdag. Kändes konstigt att lägga sig i sin egen säng. Vi har haft så sköna sängar i Thailnad så det blev inte riktigt så som man hade tänkt sig att sova i sin egen säng.
Elvira fick sova med oss. Hon sov jättebra trots thailandstid och allt. Halv sju gick vi upp och badade och sedan sov hon lite till.

Hundarna är hemma nu oxå. Känns underbart att ha två små varma jyckar i sängen. Dom är sååå gosiga. Har bestämt att jag ska ägna dom mer tid än det har blivit sedan Elvira föddes. Jimmy har ju tagit alla promenader nästan men nu ska jag ta igen lite av det. Får se hur det funkar. Funderar starkt på att kanske gå någon kurs med dom i vår oxå. Jag menar dom sköter sig ju inte exemplariskt med andra hundar. Det borde dom göra.

Bee och jag tog en sväng på stan igår. Allt var precis lika tråkigt som vanligt. Man förväntar sig ju faktiskt att något har hänt men icke då. Men jag inhandlade en ny jacka, en tunika, legging och en underbar bh. Behövde verkligen komma ifrån dom där amningsbehåarna. Har ju bestämt mig för att sluta amma nu. elvira använder dom bara för att snutta på och det känns så onödigt. Måste ägna massa tid på att få henne att äa valig mat nu. För det ill hon verkligen inte. Några skedar gröt går bra ibland och såälsjar hon ananas men det är ju lite för starkt för henne, annars äter hon ingenting förutom smörgåsrån.

Vill ni se bilder?



Kommer fler snart...

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra dag! ♥

2008-02-06 @ 07:53:20
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Isac o Mamma

Grattis stora tjejen nu ;)
Jag jobbar hårt på det där med växandet ;)
Ett tips till Mamman o hon vill gå kurs med hundarna.. hundforum! Kanon bra!
www.hundforum.se dom har kurser nära där ni bor också.
Annars får ni alltid följa med min mamma till bruksa så hjälper hon till!
kram

2008-02-06 @ 13:15:29
Postat av: Nathalie

Jag såg bilder hos Sofia, så härliga! Vad sööt Elvira var när hon åt lime, hahaha ;)

2008-02-06 @ 14:37:49
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0