.Igår.

Igår fyllde morfar Peter år. Det blev ett kalas av det högljudda slaget. Men det var trevligt ändå. Elvira var trött när vi kom men lyckades hålla sig vaken nästanpå hela kvällen. Morfar fick av oss ett par fotbollsskor, ett fleeceset, en penna med sitt namn på, två dvd-filmer och en fotoram som visar bilder i ett bildspel. Mycket bra tyckte vi själva. Vill nog ha en egen sån ram o ha i Elviras rum. Kan hon ligga och titta på.
Eftersom Elvira somnade hos mormor och morfar fick jag snäll ta och sova där i natt. Det var hur skönt som helst. Värsta mjuka täcket och en perfekt kudde. Jag ska nog flytta tillbaka. Synd om min familj bara....nä jag stannar nog hemma.
Idag ska jag göra skolarbete och få lite hjälp av min man innan han går och jobbar. Sen är det barnvakt som gäller. Moa kommer och det blir nog mys framför teven ikväll. Kanske till och med köper oss lite chirrepurre.

Så...nu till skolarbetet. fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0