.idag stannar vi hemma och städar.

Fick tillbaka respons på min uppsats igår när jag var i linköping. Usch det var hemskt. Själva innehållet var bra, det sa hon egentligen ingenting om. Det borde ju vara med i bedömningen men tydligen inte. Det var formalian det var fel på. Exempel: "Var för har du använt ett streck här?"
eller
"Talstreck i källförteckningen, varför?" Och som alla vet blir det automatiskt ett talstreck när man gör mellanslag både för och efter ett bindestreck, i word. Det hade jag inte ens reflekterat över. Men men.
Hon kunde inte riktigt förstå mitt syfte och så tyckte hon att jag var för personlig i min diskussion vilken ska vara av eget tyckande....hmmm. Jag ska alltså vara mer vetenskaplig i mitt tänkande. LÄTT!

Men idag ägnar vi oss inte åt uppsats. Idag blir det städning. Det ser inte tipp topp ut här och så luktar det gammal kebabrulle. Jimmys fel såklart eftersom jag inte äter sånt. haha.
Elvira tycker kanske inte att städning är toppenroligt men....jag måste.  just nu står hon och rycker i min kjol och säger. didididiididididididididiidididi hhiiiiiiiiiiiiiii lite gnälligt.



Kommentarer
Postat av: natta

åh jobbigt att hon skulle reagera över de där sakerna och inte bedömde det som faktiskt var viktigt. I diskussionen ska ju ens egna åsikter framkomma och det ska ju vara personligt samtidigt som man blandar det med vetenskapligt tänkande ;S hm ..

2008-06-12 @ 13:22:39
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0