.så tråkigt väder.

När man är ledig så här som jag är så kunde det ju vara lite kul om man kunde vara ute och leka lite med Elvira. Men idag när vi gick till eneby centrum så var det så blåsigt att snoret bara flög i luften. Inte alls roligt. Jag vill att solen ska skina lite så att det är trevligt att gå ut.
Aja...får väl vara glad att det inte regnar.

Idag har vi inget att göra. Absolut noll. Skittrist. Kanske borde passa på och göra lite nyttiga saker såsom c-uppsats, städning, storkok eller något annat tråkigt, men jag känner att jag hellre bara vill sova. Kanske ska hyra mig en film...

Elvira är i alla fall så duktig och äter som en häst nu. Idag bjöds det på kolja, potatis och broccoli. Mumsigt värre. Efterrätten bestod av fruktsallad. Mami tvingas ju göra all mat själv nu för barnmatsburkar duger inte åt liten. Men det är nog bara bra. Nyttigare och billigare. Och mami blir duktigare i köket. Och slipper salta utan att någon klagar på att maten inte smakar något.
Nu ska snart mami få i sig lite mat också. Man glömmer ju lätt att äta själv när man har fullt upp med annat. Fast det gör ju inget egentligen, bra för midjemåttet.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sönt att det fungerar bättre med maten nu!!
Isac har fått börja smaka gröt och puréer.INTE populärt!!
kram

2008-03-11 @ 13:38:16
Postat av: Frida

Jasså, gillar han inte det. Hoppas att han inte blir som Elvira då, men det blir han nog inte.

2008-03-11 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0