.sover och sover.

Elvira passar på att sova ur sig all sömn nu. Hoppas att hon sover inatt bara. Men jag har hört att febern försvinner snabbare om man sover mycket. Och dricker. Själv känner jag mig inte sjuk än. Hoppas att det inte hoppade någon smittloppa på mig. Vill inte vara sjuk. Däremot är jag hungrig som en varg. Och eftersom jag inte fastar (funkde i två timmar sen dog jag) så berättar hjärnan för mig hur gott det skulle vara med pizza, bacon, mcdonalds, spicy hot Ja allt som är flöttigt och gött och som jag inte har råd med. Denna måbad är allt jag äger en femtiolapp som ligger i min jackficka. Blir kanske donken för den. Hur kul är det liksom att köpa mjölk för sista pengen. Nä då vill man ha något kul!
Jimmy kommer snart hem och då ska jag tvinga honom att sitta och prata med mig. Jag har hört att man ska göra sånt och ftersom jag knappt öppnat munnne och pratat med någon idag så vore det ju perfekt om vi kunde klämma in lite prat just idag.
Annars när han kommer hem så säger vi heeeeej, har dagen varit bra? Vad har ni gjort? Jahopp......tystnad.....klappetiklappeti (datorns tangenter).....tystnad....jimmy jag vill ha te.....jaha gör det då.....jag kan inte, vet inte hur........tystnad.
Hur har det ni när ni möts efter jobbet?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lider med Elvira!!!
Men skrattade lite åt din blogg... Känner igen mig... prata med varandra ska man det ? ;)
Vi växlar... danne vid datorn jag vid tvn.... Danne vid tvn jag vid datorn.. sen: Vad ska vi äta idag? den ända stadiga frågan haha

2008-03-29 @ 16:34:28
Postat av: Lotta

Nej men har ni åkt på kräksjuka, inte det det inte.

2008-03-29 @ 23:02:10
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0