.uttrökad.

Att vara ensam hemma (inte ens Elvira är hemma) en söndag är som att ha en stor finne på näsan! Jag avskyr att iinte ha något att göra. Förutom att tvätta då, men det är inget göromål, det är antagligen ett straff för att man syndat någon gång.
Och ute är det grått och tråkigt. Har typ inte ens varit ljust idag. Och datorn spelar musik som låter som ett hack i skivan med inspelningen av tågljud (Jimmy, det är inte bra med postrock!).
Funderar starkt på att faktiskt trycka på Forward-knappen.


Jag gjordet, och vad kom det då då? Jo Dunkdisco!! Skärpning Jimmy!!

Jag får trösta mig med lite bilder från Thailand.



alla bilder är tagna av Jimmy Asklund och kan oxå ses på www.flickr.com/photos/jimmyholmfeldt

Kommentarer
Postat av: sofia.

åhh vi kunde ju ha lekt!

2008-03-02 @ 21:03:04
Postat av: Frida

Skit då!

2008-03-02 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0