.pannkakor.

Elviras kort blir nog inte världens muntraste, men hon var söt i alla fall. Hon tyckte INTE att hon behövde le ett enda dugg. När kortet var avklarar gick vi till mormor och morfar och stekte oss lite pannkakor. Elvira ÄLSKAR pannkakor (och chili con carne, fast inte i kombination). Så nu sitter jag här och slappar. Det är skönt. Jag väntar på att Bobo ska komma från jobbet så jag får lite cuxen sällskap hemma.

Jag ringde a-kassan idag oxå, vilket var tur att jag gjorde. Fick reda på att min handläggare försöker nå min handledare från universitetet för att få det bekräftat hur mycket jag pluggar. SHIT tänkte jag och fick lite småpanik. Tänk fall hon får för sig att säga att jag har hur mycket som helst kvar eller nåt liknande!? Så jag la på och letade snabbt upp hennes nummer men hon svarade inte. Har inte svarat på hela dagen så jag skickade iväg ett mail för att förklara läget. Hon kommer bli skitsur på att hon ska behöva lägga tid på det där. Ujuj, jag rädd.
Hoppas det blir som jag vill i alla fall för då får jag förhoppningsvs pengar nästa vecka. peppar peppar!!!!!!

Nä, nu ska jag å och b**** så ses vi i aulan sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0