.Percys magiska gymnastikskor.

När jag får pengar, om jag får pengar den här månaden ska jag satsa på att köpa mig ett par nya skor. Och eftersom jag är en gravid ko så vet jag att framåt december kommer mina fötter vara så fulla med vatten att jag ökat tretton storlekar. Därför behöver jag lite hjälp. Vilka ska jag ha? Nu är grejen oxå att jag INTE tittat på prislappen. Sitter mest och drömmer om alla fina skor så, skit i vad de kostar, säg bara vad ni tycker.

Mina nuvarande fina skor som mer ser ut som två svampar:


Och så de jag drömmer om:


Skor från BRANDOS.se!
Rocket Dog: Popcorn från Brandos.se


Skor från BRANDOS.se!
Hush Puppies: Zulu Black från Brandos.se


Skor från BRANDOS.se!
Donna Girl: 0989302 från Brandos.se

Skor från BRANDOS.se!
Fly London: Vibe från Brandos.se

Skor från BRANDOS.se!
Ugg: Classic Cardy Black från Brandos.se

Skor från BRANDOS.se!
Ugg: Classic Short Chestnut från Brandos.se


Tja, vad tycks? Jag har redan mina favoriter känner jag men....what dooo you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0