.hemma igen!!!!.

Äntligen hemma. Vi har haft det jättebra!
London är nog min favoritstad faktiskt. Ska nog fortsätta trenden med vartannat år besök dit. elvira var jätteduktig och har inte varit till något besvär alls. Inte ens när mami skulle shoppa. Fast det är ju klart, vi hade ju en hel del barnflickor med oss också. TACK ALLA!
Jag ska nog faktiskt ta och göra något som jag tycker är totalt onödigt, nämligen ta kort på lite grejer som jag shoppat. Men det finns vissa saker som jag bara måste visa...eller nåt. Men det får bli imöra. Nu ska mama nanna kudden och hoppas på att Elvira sover på sin egen hela natten så jag slipper gå upp. Aj aj i fötterna.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0