.imorgon smäller det.

Smäller och smäller förresten. Men imorgon får vi reda på om v ska måla om i Elviras rum eller om det ska fortsätta vara flickigt rosa.
Vi får väl se om vi hittar till mottagningen också förstås. Linköping är ju inte min bästa stad att köra i. Hoppas det blir fina bilder. Det var egentligen lite tidigt för 3D/4D bilderna men what the... vi orkar inte vänta. Dessutom måste vi ju veta om vi ska shoppa flick eller pojk-kläder i London. Vi åker förresten på lördag. Ska bli mucho trevligt.
Nä men nu måste jag nog sova eftersom vi ska lämna Elvira på dagis halv åtta imorgon. Varken hon eller jag är ju vakna då vanligtvis, så vi får väl se hur piggt det är imorgon. Jag får väl locka upp henne med lite Teletubbies annars. Det funkar ju för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0