.rubrik.

Jag skulle så gärna vilja ta en bild på vårt nya vardagsrum, med tyvärr är det alldeles för mörkt! Pappa och jag har i alla fall lagt färdigt golvet, satt upp nya lister och borrat upp en hylla. Innan dess har det målats och tapetserats och nu är det fiiiiiin som snus!
Imorgon kommer en soffa av skinn och placerar sig ungefär vid tapeten. Dessutom kommer en puff och ett bord. Sedan är det bara en tv av den mindre och smalare modellen som fattas oss. Sedan är vi lyckliga, ahha, näää det är vi ju redan nu och var det innan oxå. men. Habegäret kanske skulle uppskatta en teve som inte väger 152kg.
Just det ja, vi fick ju vagnen idag oxå! Muy bien kan man säga. fin den oxå.
Om ni undrar om vi blivit miljonärer så kan jag svara att det har vi inte. Bobo har bara lyckats få några dubbla löner. Och istället för att låta pengarna växa och bli fler på ett bra bankkonto så bränner vi dom och lever som två lyxfällanmedverkare, med den skillnaden att vi inte äger några kreditkort. så....nu slapp du undra.
Nu ska jag ha en skön och lugn kväll.
hare

Kommentarer
Postat av: sofia.

haha, du är rolig!!

2008-09-29 @ 21:42:34
Postat av: Bee

Jag har funderat.Ni kan köpa min TV. Bästa pris!

2008-09-30 @ 08:16:23
Postat av: Frida

Vilket bra pris?

2008-09-30 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0