.ShitMajBritt.

Idag kan man väl säga att Elvi och Mami är evigt uttråkade.
Åhhh gahhh, vi önskar att alla hade semester och att alla ville komma hem till oss och fika. I alla fall på förmiddagarna för Elvi påstår att hon har sitt bästa humör då. Mami kan inte riktigt hålla med gällande sig själv.

Elvira vill förresten meddela att Tummen och hans lillasyster för tillfället är hennes bästa vänner.

Mami har lite ont om bästa vänner. Dom försvann liksom på högstadiet.

Äsch....dagens bilder består av:
ett: papi gör dumma inställningar i kameran så att alla bilder ser konstiga ut.
två: dagens outfit. (man kan ju inte ha märkeskläder på sig jämt)
tre: blixten var så hiiimla kul!



image37

Kommentarer
Postat av: sofia.

hahahaha vad söt hon är!! fin outfit alltså. shorts väder i dag hihi.

2007-07-24 @ 13:24:57
URL: http://sofiae.blogg.se
Postat av: Beatrice

Jag vet att jag är din storasyster, men vi kan ju va bästa vänner. Sen kan du anställa mig som au pair också..

2007-07-24 @ 20:21:56
Postat av: Mami

Bea, vi är ju redan bästa vänner!
Och nu är du sjuk och jag har ännu tråkigare än förut!
Jag vill leka med dig!!!

2007-07-26 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0