.lucia.

Kan ni förstå att det redan är lucia? i alla fall för Elvira som går på dagis. Imorse var vi uppe med tuppen för att titta på  vår lilla godbit iklädd lucialinne, glitter och ett eljus. Hon var så fin och var så duktig. Nu förstår vi alla varför Elvira envisats med att i flera dagar sjunga I ett hus...och tipp tapp tipp tapp.
Men efter allt det här firandet är vi båda nu helt slut. Jg lite mer än on märkte jag. För helt plötsligt ser jag Elvira gå runt och mumsa på något som smakade mmm, mmmm. En lakrits napp!! Och jag lovar, mitt barn äter INTE godis....än. Så dom blev till att gömma illa kvickt.
nu ska jag nog se om hon är redo för bingen. Det är jag. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0