.idag har vi...

...varit på öf en stund. Det var lite trevligt. Elvira ville faktiskt äta lite där så det blev korv, potatis och morot idag igen. Hon åt dock inte så mycket. Efter det tog L och jag våra barn på en liten promenad i Hallbergaskogaen. Känner nu i efterhand att det var rätt jobbigt för jag luktar lök under armen.
Jimmy bjöd in L och Theo på en bit nybakad bulle och Theo fick hälsa på de skräckinjagande hundarna. Han tyckte det var sådär kul.
Elvira har idag bajsat en riktig korv med mat i för fösta gången i sitt liv. Hon tyckte det var lite jobbigt och gav upp efter en stund så Mami fick tvinga henne att ta iiiiiiiii så att resten skulle komma ut oxå.
Och nu är Papi på väg till pizzerian. Onyttigt med gott och så var det ju så länge sedan så vi tyckte att vi var värda lite flottig mat. Hoppas att han kommer ihåg att hämta AD-dropparna på vägen.....hmm ska nog ringa och påminna.




För kvällen har vi inga bestämda planer men jag är riktigt sugen på att dra en sväng till Erikshjälpen för att hitta lite möbler att göra om (bleb ju lite inspirerad efter biobesöket i måndags).


Mami skulle vilja veta vem som läser bloggenså hon kan anpassa språket efter er.....(eller för att hon är nyfiken) så skriv gärna en rad till oss.

en bild:
image270

Kommentarer
Postat av: natta

jag , kusin kusin läser :) Hur många läsare har du per dag Frida?

2008-03-05 @ 16:19:27
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Frida

Ingen aning, men det är nog inte så många.

2008-03-05 @ 17:18:29
Postat av: Angelica

Jag läser!
Och blev lite irriterad på köpet då jag insåg aldeles för sent att det är Onsdag idag... jag hade också tänkt ta mig en sväng till erikshjälpen :(

2008-03-05 @ 20:14:07
Postat av: Johanna

Hittade din blogg någonstans, kommer inte ihåg vart :) Mkt intressant läsning :D Och en otroligt söt dotter.. :D

2008-03-06 @ 09:57:49
Postat av: sofia.

Jag är ju en aktiv läsare, men det vet du ju redan.

2008-03-06 @ 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0