.imöra.

Imorgon ska jag ha en barnledig förmiddag. Momo ska ta med Elvira en sväng på stan och jag ska ägna mig åt nyttiga studier. Känns som jag snart är färdig fast jag inte är det. Jag har nog bara fått lite mer motivation. Det kommer nog bli bra det här, pepp pepp.
Så handlade jag upp våra sista pengar idag (dålig månad, sånt händer). Fyndade på Lindex och Kappahl. Ta 2 betala för 1 och halva reapriset. Blev två par byxor och en "världens sötaste tunika som var så stor att det blev en klänning". Känner mig mycket nöjd. (behöver jag skriva att det var till Elvira?)
Lillen fick lite välling oxå såklart. Man kan ju inte klara månaden utan välling heller!
Så nu har vi allt på det torra. Mat i kylen och kläder i skåpen. Det är väl allt man behöver?
Papi har varit ledig idag så han passade på att ta fram springskorna. Han sprang snabbt snabbt och var hemma ogen på 13 minuter. Duktig papi. Imöra är det dags för honom att jobba igen. Jobbar hela helgen. Jag och Elvira ska passa på och städa lite då. Han vänner till så dant (på riktigt östgötska).
Så...ja, det var väl allt för idag.
NEJ
Jag har en nya favvoserie på teve. Dirty Sexy Money. Sviiiinbra. Ser fram emot fler tittar på det. Och så har jag kommit på att House är ganska bra oxå. Måste nog titta in mig lite på det.

natti och pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0