.gravidgång.

Jag har börjat vagga som en gravid kvinna. Usch. Jag gjorde inte det med Elvira (tror jag) men nu känner jag att jag inte kan unvika det. Jag tror det beror på att Stella ligger därinne som en stor Pretzel och tar upp massa plats och bökar omkring och sparkar på mina ljumskben eller vad det nu kallas. Det känns nästan som jag skulle kunna misstas för en pingvin just nu. Inte bra.

Elvira som annars envisas med att vara vaken till tio om kvällarna somnade idag innan nio. Det trots att hon sov sen middag. Jag är imponerad. Hoppas trenden håller i sig.

Bobo och jag har lite funderingar kring vår klädkammare. Vi planerar att bli rika och göra om den till ett arbetsrum/förvaringsrum....värsta planerna. Skulle vara kul om det gick att genomföra. Plus att vi skulle kunna spara såå mycket plats i övriga lägenheten.

Näe...nu ska jag dricka upp coca colan och gå upp ytterligare 2 kilo.

puss

Kommentarer
Postat av: Bee

Jag tycker att du alltid har haft en liten vaggande gång.:)

2008-12-22 @ 16:03:32
Postat av: mamma Mari

Det låter ju jättebra det där med klädkammaren. Ni får nog köpa ett gäng garderober till sovrummet bara.

2008-12-26 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0