.insikt.

Jag är så glad över att jag kommit över det där tjatet om pengar som jag körde med förut. Vi har fortfarande inga men det känns liksom inte så illa. Vi lever och är oftast glada ändå.
Nu har jag ju börjat med en ny trend istället. Att oja mig över mina gravidkrämpor. Det är ju ganska spännande men jag ska nog sluta med det med. Titta på teve nyss och såg reprisen av Himlen kan vänta, och så tänkte jag: shit, här sitter jag och beklagar mig över största gåvan, att få vara gravid och vänta ett barn, och så finns det en hel massa människor med obotliga sjukdomar som ändå kan se ljust på livet. Nä nu får det vara nog med klagande om ditten och datten. Från och med nu ska jag bara längta!

puss på er!

Och Rachel: Massor med grattis till jobbet. Passar dig perfekt! Jag är nästan lite avundsjuk men du kan väl fixa in mig där någon dag, haha. Och förresten så är du så värd det så du anar inte!

Kommentarer
Postat av: rachel

tack snälla det är riktigt roligt på nya jobbet

2008-12-05 @ 08:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0