.svårt dilemma.

Jag sitter här och försöker bestämma mig om jag ska ägna kvällen eller morgondagen åt uppsats. Det lutar åt morgondagen men mitt förnuft är inte lika säker som min hjärna. Min hjärna är sugen på Tapas och kan absolut inte sluta tänka på tapa. Tapas tapas tapas! Hmm undrar om jag ska gå igenom kylskåpet och se om det finns några godsaker? Fast jag vet ju att jag bara kommer sluta i soffan med pepparkaksdeg och en sked och ett glas julmust. Min mage tål förresten inte pepparkaksdeg som den brukar göra. Jag pruttar.
Fast det gör inget. Det är ju inte så att vi ska få gäster eller för den delen bli gäster. Så jag fortsätter nog lugnt äta min pepparkaksdeg.


och nu bestämde jag mig...uppsats imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0