.Väntar på kakelkillen...igen.

Nu är kakelplattan snart lagad. Det blir nog bra tror jag.
Elvira och jag fundilurar på vad vi ska göra med dagen. Vi kan ju inte gå ut förens kakelkillen varit här och fogat. Han sa att han skulle komma om ca en timma igen och igår betydde en timma tydligen tre timmar så vi får se hur det blir idag. Känner inte för att sitta inne längre. tar hellre på mig regnkläderna och går ut och går.

Har jag sagt att Elvira har fått sin första tand? Det står upp en liten pigg därinne i munnen. haha.
Och har jag sagt att Elvira kan sjunga mamapapamamapapamamapapamapapamamapapa. Kul tycker jag i alla fall. I övrigt så väntar Liten med språket. Men voff och ass (glass) hör man ibland. En gång blev glass gliss och det var ju lite småroligt. Vokaler är något hon undviker annars.


mormor mor och barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0