.godnatt.

Jag har kommit på att det är alldeles för kort tid kvar tills tillökningen kommer. Jag är INTE beredd. Okej, jag är beredd att slippa magen och alla åkommor men jag är inte beredd på att nya livet ska ligga på magen istället för i magen. Skitläskigt. Förra gången var jag för "ny" för att veta vad jag gav mig in på. Men den här gången vet jag ju att bebis innebär vakna nätter, gråt, oro och konstant tutte utanför tröjan. Och nu har jag ju redan en bebis som behöver en massa kärlek. Kan man klara av att ge så mycket kärlek till två samtidigt.
Fast iofs så innebär ju bebis så mycket mer. Mys och mjuk hu. Och att dessutom ha Elvira som medhjälpare i myset kan ju bara bli bra! Eller hur?

Jag älskar i alla fall mina två små flickor, Elvira och Stella!

Kommentarer
Postat av: sofia.

fin huuu. lilla huu bebisss längtar!!! hihi

2008-12-01 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0