.pjuh.

En lättad Mami återvände till hemmet för ca två timmar sedan. Allt har gått bra i Linköping. Jag kommer bli klar med min uppsats, ksa bara träffa henne och göra en avstäning innan jag skickar in mitt bidrag till en avslutad utbildning. Jag är såååå glad över detta. Det roliga är att jag inte själv var nöjd med det jag skickat senast, men hon tyckte tydligen att det var bra. Kanske har för höga krav på mig själv och krånglar till allt? Hmm.

Nu nattar Bobo Elvira. Känns skönt att slippa idag faktiskt. Det har varit en stor fysisk ansträngning det här med linköping. För det första var jag så trött efter besöket på ikea och för det andra höll jag på att kräkas i nervositet innan jag fick min dom. Så nu är jag glad över att få sitta här och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag ta tag i a-kassan igen. Måste ringa. Sätta hårt mot hårt. Hur man nu gör det när man är en mes.

Och så är det ju kalas imorgon med. Isacen fyller ett och elvira blir  ett å etthalvt.

ha den bra kvällen....jag svär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0