.trött.

Nu har jag hämtat mig lite. Men jag måste säga att det här med pengar kan få mig att....tappa allt. Jag trodde häromdagen att det hade blivit fel på min kropp. Den dagen jag blev så trött ni vet. Jag trodde att jag var sjuk men jag har kommit på vad det berodde på. Oro såklart! Jag fick ju ångest. Jag kan inte direkt säga att det har gått över men jag har inte den där tryckande känslan i kroppen längre, Men jag är fortfarande helt slut. Tur att jag har elvira som kan få mig att skratta lite ibland och som gör att jag i några sekunde lite då och då glömmer allt dåligt.
Om bara den här sörjan kunde vara över snart så jag kunde bli glad som jag brukar vara. Hilfe!


morgonmys blir man glad av


och det här skruttet blir man glad av


Jag får leva på det ett tag

Kommentarer
Postat av: Bee

Min bästa unge.OCH min bästa syster. Ja, man skulle ju kunna kalla dig unge också eftersom du är sååå lite. Liten med en kula på magen.

Det kommer ordna sig,bara så att du vet. Jag känner det och jag har lltid rätt : )

2008-11-04 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0