.vilken uppenbarelse.

Elvira har ju kommit in i någon slags trotsålder nu som ni kanske förstått. Hon är jätte trevlig och jättesöt men hon håller igång från hon vaknar tills man tvingar henne att somna. Hon skrattar för det mesta men ropar hela tiden "titta, titta!" eller "dada, dada" eller Oj oj oj aj aja aj" så man är helt enkelt tvungen att svara. Men nu ikväll kom jag på hur jag skulle få henne att somna! DECUBAL!!!!
Elvira tycker nämligen om när man pysslar och pillar på henne. Typ pillar i öronen eller håller för ögonen eller killar på ryggen, armarna och benen....
Idag fixade jag till en liten massagestund mitt i all lek och ungen (ursäkta uttrycket) somnade som en stock! Jag är mycket nöjd men jag undrar om jag vågar köra den metoden varje kväll nu. Hpn är nämligen är hejare på att upptäcka nya mönster och sätta stopp för all framgång med dem. Kanske kör varannan kväll. Vad ska jag göra de andra kvällarna då? Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0