.å här sitter jag med en påse Polly som jag glömt att äta.

Elvira somnade nio idag. Framsteg om man tänker på igår då hon somnade tio men i övrigt så känns det inte så kul. På kvällen är det bara leka leka leka som gäller för hennes del så det är ganska svårt att få henne att inse att det är sovtajm. Hon blir skitsur så fort man säger sova. Näe måste nog ändra lite rutiner här ser jag.
I övrigt höll jag mitt löfte om att inte sova middag med Elvira. Jag har varit ganska trött men inte så farligt ändå. Ska nog fortsätta på det här spåret ett tag till. Till bebis i magen blir lite större.

Måste även rekomendera ett ta som mor gick och köpte häromdagen. Grön Madame. Sååå otroloigt gott, dyrt men gött gött gött. Finns på te och kaffe kompaniet. Mmmmmm. Obs! Låt det inte dra längre än 2,5 min och koka inte upp vattnet så att det bubblar. Då blir det perfa!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0