.en lååång dag.

Valde att följa med syster med sällskap till Ikea idag. Oj, jag brukar tycka att Ikea är roligt men det vet e fåglarna om det var det idag alltså. Dom valde säng i över två timmar. Men men, jag får väl skylla mig själv som följde med helt enkelt. Jag fick med mig lite grejer därifrån i alla fall. Två soffkuddar, värmeljus och en julklapp till Elvira. Hos ska få alldeles egna kaffekoppar i miniatyrformat. Så söta. Självklart kom det mesta från fyndet, min vän.
När vi kom hem var det bara tt börja städa här hemma för klockan sex hade vi bjudit till kalas. Bobo bakade pajer och jag fixade bort alla småprylar som på något sätt alltid lyckas lägga sig över allt. Men det gick bra och snabbt.
Min släkt är så trevlig. Jag gillar att ha folk här. Speciellt dom. Man kan liksom vara bara Frida då...vad nu det är.
Elvira envisades med att vara vaken tills alla hade gått men när hon fick sätta sig i Bobos knä somnade hon på två röda. Klockan var då halv elva och hon hade varit vaken sedan middagsluren halv ett. Duktig flicka. Inte tjurig eller ledsen ens.
Nu ska jag sätta mig och bara koppla av. Ryggen värker.

fem saker först bara:
1...min mage. Den har blivit rund och ganska stor.
2...Elvira. Min lilla solstråle. Saknade henne i natt nrä hon sov hos momo och moffa.
3...lökpaj. Jag gillar inte lök men lökpaj det går minsann ner. Konstigt.
4...nya möbleringen. Perfekt.
5...mitt psyke. Tack mamma för att jag fått ditt sätt. haha. Jag gillar att jag vågar säga vad jag tycker. Skulle inte vilja mesa till mig ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0