.huvudvärk.

Denna dag som skulle bli min bästa på länge. Jag hade planerat att bara slöa och ha det bra. Visst, jag har slöat men det har mest berott på en sprängande huvudvärk som inte vill släppa. Dessutom kan jag inte anstränga mig för fem öre eftersom jag blir helt andfådd och får hjärtklappning. undrar vad det är för fel på mig. Försökte tröst mig med saft men det fungerade inte. Tur att Elvira är ett snällt barn och låter mamma vila när hon behöver....oftast i alla fall.

Mor kom hem från Ullared idag oxå. Hon hade köpt jättefina kläder till både Elvira och lillbebis. Vi blev jätteglada. Så nu har vi lite bättre med kläder än vi hade för tre dgara sedan. Hon fick ju av farmor också. Innan har hyllorna i garderober varit tomma. Vi har gått på gamla 74 storlekar och sommarkläder. Hmm hur nu det gick till? Vi har visst inte handlat kläder på länge till lillfisan. Kanske bra det så jag fick rensa lite.
Hur mycket kläder ska man egetligen ha?
Jag tror att elvira har typ...
4 par mjukisar (går åt på dagis)
5 långärmade tröjor
2 munkjackor i strlk 74 och 80
1 fleeceställ och 1 underställ
1 fleecejacka
2 klänningar
3 tajts
2 par jeans
Ja det är nog allt för tillfället, förutom pyjamas och jacka och overall då.....
Är det mycket eller lite? Jag tycker det går åt som smör i alla fall nu när hon går på dagis. Där äter man tydligen med hela armarna och baksidan av låren.

Nä jag borde väl väcka Bobo som somnat i soffan. Hundarna behöver sin kvällstur.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0