.söndag.

Jag är klar för den här gången. Det känns bra men inte så bra som jag trodde det skulle kännas. Och det måste tyda på att jag har massor kvar att göra vilket min handledare så snällt kommer påpeka den 5 november. Jan jag ska försöka rätta till lite saker tills dess.

Annars har dagen varit bra. Vi har varit hos elviras farmor ute i Å. elvira var lite blyg som vanligt i början men släppte loss mot slutet, Hon fick en hel del fina prylar och kläder oxå. Just nu är hon iklädd sin röda pyjamas med hundar. Hon är så söt. Barn i pyjamas måste vara det gulligaste som finns.

måste sluta, hon gråter.

Kommentarer
Postat av: Bee

Grattis. vad skönt!

2008-10-27 @ 11:28:16
Postat av: Sandra

Svar: Jaa ok! det är så svårt och veta hur man ska göra.. jag vill ju ha honom på mage, men somsagt, man blir ju lite nojjig eftersom de verkligen säger att de ska ligga på rygg.



Håller med.. pyjamas är de sötaste som finns! =)

2008-10-27 @ 22:00:30
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0