.Mami tycker om ÖF.

Elvira har gjort stora framsteg idag. Hon gick alldeles själv med gåvagnen på ÖF. Tyvärr får man väl säga eftersom mami hade hoppats på att lilla Elvi bara skulle kunna sitta när vi åker till Thailand. Hade liksom varit lite enklare så. Men men, tills dess lär hon väl sig gå själv ungen. Haha. Näe.

Idag blir det sista på kaklet färdigt. Hoppas det blir bra och att lite mer silvertoner framträder.

För övrigt så.......händer inget.

tänkte lägga upp lite tjuvtitt bilder på köket men alla var felvända så då sket det sig. Annan dag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hon var bra för söt idag när hon gick. snart kommer du ha fullt upp med att kolla henne.

2007-12-03 @ 20:13:21
Postat av: ¨sofia.

begåvat barn det där, som jag alltid sagt!!!
ses vi snart? typ onsdag?

2007-12-03 @ 22:48:24
URL: http://sofiae.blogg.se
Postat av: Mami

Mycket begåvat haha.
Den här veckan har jag det lite körigt. På onsdag är jag bokad. Imorgon måste jag städa. På torsdag kommer mäklaren. Fredag känns som min vilodag.....
Usch vad mycket jag har för mig. Plus att jag någonstans mellan allt det här måste börja ordentligt på c-uppsatsen. Tänkte göra klart allt jag kan till nästa fredag.

2007-12-04 @ 00:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0