.nu börjar det.

Som alla vet så ska mami väga cirkus femtiofem kilo när hon når thailand. Så, eftersom det är mindre än en månad kvar nu kan det vara dags att sätta igång. Just nu har mami ett antal kilo kvar till den magiska vikten MEN hon har kommit på en specialdiet!
Just nu består den av:
Te (med mjölk) och pepparkasdeg
Då frågar sig alla, Men hur ska det funka?
Jo, så här är det; te och pepparkasdeg är för det första det godaste som finns. För det andra så är de båda drivande. Och med drivande menas att te driver ut urin och papparkasdeg driver ut avföring. Två saker som väger...
Så om mami tar bort saker från kroppen som väger måste ju det betyda att hon kommer att väga mindre. SMART!

Får väl se om mami lyckas.

image171
mami och elvi ute och går med mommo o moffas julklapp. testar lite.

Kommentarer
Postat av: Bee

Du är ju aningens speciell alltså...

2007-12-12 @ 08:20:36
Postat av: sofia.

HAHAHAHAHAHAHAH

2007-12-12 @ 10:03:48
Postat av: Angelica

jag håller på dig!!! själv lever jag efter en artikel jag har som handlar om hur man godisbantar. mycket bra enligt mig.

2007-12-12 @ 12:13:57
Postat av: hana

hahahaaaa...vad rolig du är:) fan jag är också besatt av pepparkakasdeg jag kä'öpte en sån där korv deg för ett tag sen men några peppearkakor har det ju inte blivit jag har
bara en liten bit kvar nu ch resen vilar i min mage!!! kanske ska prova med lite te också så kanske jag med blir smal:P...fan vad kul att åka tiull thailand ska ni vara borta länge? har ni köpt ny vagn? vi får ta och ses nån dag.. kanske kan ta och gå till öppna förskolan eller nått tillsammans? brukar du gå dit eller? Kram

2007-12-12 @ 13:28:51
URL: http://hanabarbera.blogg.se
Postat av: mami

Åh, ge mig artikeln! Känner att degen tär lite på magen.

hana: sure, jag är på öppna förskolan typ jämt. Går till Sandbyhov och kollar på dockteater och sjunger.
Ny vagn och allt har vi ja. Den är hur bra som helst.
Och Thailand ska vi besöka i fyra långa veckor. Svinskönt!

2007-12-12 @ 20:09:01
Postat av: natta

55 kg:O 4 kg mer än mig!!! haha:D

2007-12-13 @ 14:29:41
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0