.nu ska jag berätta.

Mami sitter vid sin nya dator. Han heter iMac. Men har ska troligtvis få ett snyggare namn snart när mami och dator lärt känna varandra bättre.

Mami har även fått en sprillans ny plattång. En remington. Coolt. Han ska heta Remington Steel. Faktiskt.

Mami har även tillåtit sin man att äntligen få köpa en espressomaskin.
Det blev en Nespresso. Röd. Grann. Klockan tio över åtta stod mami, papi och elvi utanför Media Markt och kunde inte förstå att hela norrköping också stod där bredvid oss. Sjukt.
Så då inhanldades Nespresso.
Senare på kvällen åkte familjen dit igen och då hade dom höjt Nespresso med 1000 feta kronor. Då blev familjen mycket glada.
Moffa fick även en liten present som tack för all bra hjälp vi fått med flytt och hela fadderullan. Han fick sig en nya digitalkamera från Fujifilm. Snygg som en dröm.

Så nu är alla nöjda och glada och Ikea har blivit några kronor rikare också.

(fyndade en ny klädsel till soffan för 30 kronor!!!)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja va också där igår... höll på att få panik på alla människor...
men det blev ett minneskort till kameran 2G för 199 kr.. kännde mig MYCKET nöjd efter det ;)
Är det ok om jag länkar till er från min o vovvarnas sida???
Kramis

2007-10-26 @ 14:37:36
URL: http://tvanyanseravguld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0