.tlött.

image109Igår var vi på promenix och tittade på tackorna.

Elvira tyckte att det var sådär lagom kul. image110

image111
Hon tyckte bättre om att bli fotograferad av moster Bee

Nu ikväll har familjen Asklund varit hos kusinen. Hon fyllde tolv. Stor liten tjej. Efter gick mami, papi , elvi och moffa till nya lägenheten och kollade läget lite. Mätte lite prylar och blev lite arga för att föredettingarna hade städat så dåligt. Äckligt med andras äckel.

Nu sitter mami med uppsatsen igen. Kollade igenom materialet och insåg att....hmmm...tio sidor och har hittills bara använt två...nej tre referenser...
Mycket dåligt och mycket oroande. Var tvungen att kolla lius bibbla efter lite mer kött på benen. Hittade några böcker till som man kanske kan använda sig av. Men nu är det ju så att mami har lyckats bli portad från bibblan så hon kanske borde lämna tillbaka stöldgodset innan vi får hem de där andra böckerna. Ska fixa det imörn. Allt ska fixas imörn...så är det....jag gört imörn.

mommo är mycket sämre...snälla stanna kvar lite till!

puss

Kommentarer
Postat av: hana

.vad fin hon är lilla gumman..så fin mössa har du gjort den själv? är din mamma dålig....Kram

2007-10-02 @ 14:13:02
Postat av: Anonym

jag känner igen det där med böckerna,...hii jag har ett halv biblotek hemma sen skoltiden..:)

2007-10-02 @ 14:14:19
URL: http://hanabarbera.blogg.se
Postat av: Mami

Nja det är min mormor som är dålig. cancer. Himla sjukdom...
Mössan är en såndär billig från h&m som jag skrivit med guldpenna på. Enkelt men ganska fint, lite snett.
Såg att du syr kläder själv. Använder du mönster? eller är det fri tolkning?
Lämnade tillbaka böckerna idag...var lite rädd för jag trodde det skulle tjuta när jag klev innanför dörrarna och att någon skulle komma efter mig och säga, hörredudu dom där ska du betala för!

2007-10-02 @ 17:33:21
Postat av: sofia.

amen åhh vilken fin mössa. helt underbar ju!
när ska vi ses?
det är hemskt med mormor jag gråter gråter gråter.
puss

2007-10-02 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0