.ett monster.

Att inte få sova på en hel natt kan göra en lite trött sedan på dagen. Det kan oxå göra en till ett monster. I alla fall om ma heter Elvira i förnamn.
Jag kan lova att hon har antingen gnällt eller oxå skrikit rakt ut hela dagen, med undantag för några timmar hos momo och moffa. Jag är alltså helt slut. Fast hon är ju världens bästa ändå alltså, det är inte det. Men man blir liksom lite lam i kroppen när inget man gör duger.  Jag filmade ett utbrott förut och jag funderar starkt på att lägga upp det här så ni får se. Uhhh. Fast man kanske inte vill smutsa ner bilden av Elvira som en liten självständig flicka som går runt och pysslar med kopparna i skåpet hela dagarna.
I natt har jag bestämt att vi ska få sova i alla fall. Japp.

Nu tittar vi programmet med Carina Berg. Hon är ju för skön alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0