.ingen sömn i natt.

Elvira envisades med att vara vaken i natt. Och att skrika gallskrik. Så nu känner jag mig lite trött. Ska bli skönt när hon sover middag snart för då ska jag passa på att slumra in jag med. Jag älskar förmiddagsluren. Hon sover så bra då och det gör jag med så när man vaknar så känner man sig faktiskt rätt så utvilad. Hoppas hon kommer på snart att hon är trött. Borde vara dags när som helst.

Nu går Elvra runt och flyttar på saker. Jimmys tröja som hängde på stolen ligger just nu under skrivbordet. Och Elviras kavatskor som stod i hallen gör snart tröjan sällskap.
Hon har ätit en riktigt duktig frukost idag. Två mackor, en med ost och en med leverpastej och så en fruktdessert. Mums. Fast hundarna fick lite dom med. Det tycker hon är superskoj, alltså att ge mat till hundarna. Och dom är så snälla när dom tar från henne. Till och med leverpastej tar dom försiktigt. Annars kan det ju bli risk för uppätet finger, haha.

Nä nu börjar tröttgnället. Tid att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0