.moi moi moi.

Jag har varit ute och sprungit idag, kors i taket!
Jimmy och jag bestämde oss för att ta en runda medan vi väntade på att får sätta igång nästa maskin i tvättstugan. So off we went. Efter tre minuters flåsande och ca 400 meters väg var jag redo att dö. Japp, så bra var jag. Men efter ett tag kom jag igen och kunde fullfölja loppet på 13 minuter och 50 sekunder. Hela 2,4 kilometer kom vi. Nu efteråt har blodsmaken förvandlats till halsont och jag knaprar både strepsils och mucoangin.
Danke schön för idag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh fan va duktig du är.... jag orkar inte ens 1 km.... :S

2008-04-18 @ 13:54:34
Postat av: Anonym

Visst var jag duktig, em jag var absolut nära döden!

2008-04-18 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0