.vi har sovit i natt.

Elvira somnade så skönt igår och kunde sova bra hela natten. Hon vill ju fortfarande hoppa upp i våran säng mitt i natten men det är ju sånt man får skylla sig själv med. Jag tycker att det är rätt så mysigt med en bebis i sängen.
Idag har vi varit lite nyttiga. Fixat cykel och rensat garderob. Känns skönt att bli av med sådant som man bara använder en gång om året. Onödigt att kläderna inte gör någon nytta så jag gav dom till klocket. Jag tror hon blev glad, fast hon precis hade rensat ur sin egen garderob.
På kvällen fick vi god mat hos momo coh moffa och nu har Elvira somnat så sött i sin säng. Provade att ge henne välling i sängen och det funkade ju bättre. Hon somnade direkt när hon var klar. Underbart!

Nä nu känner jag att bara blir en lång tråkig text så jag lägger ner.

image309image310

Kommentarer
Postat av: Bee

Så typiskt EllBell att vara med när det ska meckas.

2008-04-07 @ 09:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0