.arboga.

Var det någon mer än jag som såg kalla fakta om morden i Arboga?
Då kanske ni grät lika mycket oxå? Fy så hemskt att förlora sina barn sådär. Att vara så hjälplös. Jag satt och mådde dåligt under programmet. Och hur tacksam är man inte för det man själv har. Jag ska hålla om och vårda dom så länge jag kan andas!.

För övrigt så är det en tråkig teve kväll. Vi sitter och ser en prinsessas dagbok 2! Usch och fy. Elvira somnade tidigt  så det var ganska skönt. Synd bara att man inte kunde ta tillvara på det bättre.
På lördag åker vi till London, Ska bli underbart skönt och roligt. Det var u två år sedan vi var där nu och det är alldeleas för lång tid. Lillbebis ska få GAP-kläder. Det kommr bli extra kul att handla eftersom vi får reda på om bebis ska kallas han eller hon på torsdag! Hör av er om ni vill veta vad det blir, för jag kommer inte skriva det här eftersom inte alla vill veta.

Nu ska jag nog hoppa i bingen. Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vill veta, fast det vet du nog redan =) Hoppas ni får kul i London.

2008-09-01 @ 15:30:54
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Fasen jag ville ju med se det ju och nu missade jag det. attan. Kommer nog med att fälla nogra tårar om jag se det.

2008-09-01 @ 15:32:18
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Jag vill veta!!!!!!

Vi viste ju att Isac skulle bli en Isac. smidigt!

kram

2008-09-01 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0