.en proppfull dag.

Elvira ville gå upp klockan sju idag så det blev en tidig frukost för oss. Jag hade redan kvällen innan tvingat med mor och far till Ikea idag så vi fick en tidig start kan man säga. Klockan nio var vi i stan och klockan halv elva gick vi in på ikea. Utan korv!
Elvira fick sig en stor säng. Den var hur mysig som helst och nu på kvällen har hon krypit runt i den och pratat med gubbarna på väggen (nasse, ior och nalle puh). Hon fick även ett skötbord. Mest till mig eftersom min rygg inte håller länge till om jag fortsätter göra sånt på golvet. Det blev även en garderob. Den ska Elvira och bebis få dela på, även skötbordet. Byrån blir till leksaker istället. Så snart är det superfint i elviras annars omöblerade rum.

På eftermiddagen idag bjöd farfar på mat på Bråvikens golfklubb. Det var väldigt gott. Jag som gillar sås hade kunnat äta en hel kastrull själv kände jag.
Nu ikväll har jag skruvat och skruvat alla möbler. Elvira sover så gott i sin nya säng i sitt rum men vi får väl se hur det blir inatt när hon vill upp till mams och paps. Någon får väl kanske ta plats i hennes rum istället.

Imöra åker jag och elvira till landet igen för en sista vecka där. Sedan börjar dagis. Ska bli rejält spännande att se hur Elvira tycker att det är. Vi längtar!


mu

Kommentarer
Postat av: Angelica m Familj

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Lite sen som vanligt men... ja.... jag är nog sån!!! ;)

När kommer "den"??

isac har ny blogg föresten. jag har ny på samma adress o så finns det länk därifrån.

Kram

2008-08-07 @ 19:43:53
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Frida

Tackar. Den kommer i slutet på januari men troligen februari om jag känner min kropp rätt.

2008-08-11 @ 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0