.bobo.

Min man, som för övrigt är lite datanördig för tillfället, ropade på mig från toaletten idag.
- Frida! Har vi nio kronor över?
- Jaaa det skulle jag väl tro, svarade jag med nyfikenhet i rösten.
- Bra
- Vad ska du ha nio kronor till? Jag tycker att det låter som han ska göra något väldigt spännande för nio kronor eftersom han tar sig tid att fråga efter dom.
- Du och Elvira ska få en egen domän!!!
- Jaha....det var ju spännande, svarade jag lite besviket.
Tänk att Bobo kan tycka att en sådan grej är det mest underbara som kan hända en dag som denna. Jag skulle oxå vilja vara så....nördig.
Det roligaste är ju nästan att han satt på toaletten och surfade med lilla datorn när det hela inträffade. Övriga män i landet har säkert Biltemas katalog när dom bajsar, men Bobo han har dator och internet.

Kommentarer
Postat av: Jimmy Asklund

Jag bjuder på den lilla biten av mitt privatliv.

2008-12-05 @ 22:37:20
URL: http://jimmyasklund.com
Postat av: Lotta

haha kan tänka mig om vi hade en bärbar dator så skulle säker R ha sin med sig med. Men just nu kör han bilsport =)

2008-12-06 @ 08:27:54
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Postat av: tesa

haha att jag inte tänkt på det, bärbara in på toa det e ju genialiskt jimmy...

2008-12-06 @ 23:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0