.den envisa lilla damen.

bobo har i snart en timma försökt att få elvira att sova. hon är viljestark den lilla rackarn. vägrar helt enkelt, ibland hör ag ur hon säger nej med bestämd röst och lit då och då nynnar hon på lilla snigel eller någon annan bra låt. stackars bobo, han som jobbat hela dagen.
Själv är jag nedsjunken framför teven. jag är gravid, tjock och ful. har dessutom drgit på mig en viss elakhet som tittar fram lite då och då. måste ha med hormonerna att göra. har i alla fall varit duktig och städat idag, så nu är det ganska fint här hemma.....tills imorgon då orkanen drar fram igen.
Om det inte vore så att det snart är byte av år så hade ja önskat ut lilla bebisen nu. NU! det börjar bli så fruktansvärt ansträngande rent fysiskt att vara gravid just nu. me elvira kände jag inte av det. jag körde på som vanligt vad jag kan komma ihåg. men nu blir jag helt slut bara av att ta på mig skorna,  ska bli spännand att se om hon ligger åt rätt håll. snart ny kontroll och då får vi veta. skulle vara kul om dom kunde uppskatta storlken och vikten också.

nu ska jag nanna och nu nannar även viran så...yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0