.ensamma hemma.

Elvira valde att sova hos mormor och morfar idag. Mycket välbehövlig vila för min del eftersom min kropp när lite trött (läs helt död). Hon får gå med mormor till dagis i morgon och jag kommer stå som en smygis i fönstret när de går förbi imorgon.
Skickade uppsatsen igen idag. Det börjar bli lite långtråkigt och jag har dessutom en känsla av att hon kommer att vara elak  mot mig när vi ska prata om den nästa gång. Med tanke på hur vår träff slutade sensast menar jag. hua.

Kvällen har bjudit på julklappsbyte med Nilssonsidan av släkten. Julklappsspel får man väl säga egentligen. Vi tävlar om alla julklappar med hjälp av tärningar...ja ni vet säkert nur sånt går till. Bobo och jag kom hem med alla klappar vi själva hade köpt plus några till, En riktig vinstkväll alltså. Vi är mycket nöjda och det var riktigt trevligt. Jag är ju inte så social sådär annars....eller jag är aldrig social förresten.

Nu ska bobo och jag nog sätta oss och glo i samma rum ett tag. Jag tittandes på teve och bobo med lilla datorn.

Puss o hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0