.fullt upp.

Hur lång tid är det kvar till 9 januari?
Ska titta om Stella vänt sig rätt då nämligen och jag känner att, okej det är ganska långt kvar och det borde väl vara stor chans att hon roterar innan dess, men om hon inte gör et så är ju inte marginalen mellan 9 januari och 31 januari jättestor. Och däremellan ska då klämmas in ett ultraljud, ett vändningsförsök, en uppsatsframläggning och om vändningen  inte lyckas ett kejsarsnitt. Plus, kom jag på nu, ska jag hinna rätta min uppsats oxå. Och det har man bara två veckor på sig att göra. Phust! Hur ska jag hinna med allt!?

Kan någon berätta en solskenshistoria ang nåt sånt här tack!

Kommentarer
Postat av: Ewa

9 januari? På Mickes födelsedag!? Då har du lyckats pricka in 2 datum i vår släkt

2008-12-16 @ 17:38:50
Postat av: Frida

Kust det ja- Men det blir ju ingen födsel den dagen. Ska bara kolla om hon ligger rätt då....fast detär klart det kan ju misslyckas och så vill hon ut där och då, hahaha

2008-12-16 @ 19:22:43
Postat av: Erica

Min kompis Johannas lilla tjeja låg fel men vände sig så fint på vändningsförsöket å hon blev till slut igångsatt. Lo2 på familjeliv heter hon. :-)

2008-12-16 @ 19:24:32
URL: http://www.hoppsanimagen.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0