.jag gjorde det igen.

Vad jag syftar på är att jag iden (igen) har varit en stor mes! Jag fattar inte varför orden fattas när man befinner mig mitt i en situation när man ksulle behöva dom. och så dyker dom upp så fort de inte behövs längre. jag blir så arg på mig själv!
Jag får i alla fall anmäla min uppsats för framläggning nu snart. Duktig flicka. Det tog ju bara ett år!

Pappa och Bea var trevliga som följde med i alla fall. jag köpte inga julklappar tyvärr men en ny halkmatta till badkaret fick följa med hem. Jag är mycket nöjd med mitt ikea-family klipp.

Imöra är det skolarbete som gäller, igen. Men jag ska bara sitta imorgon och aldrig mer så det får man ju ändå stå ut med.


Bobo och jag var nere i källaren häromdagen och mötte två mongon. Skitläskiga.

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAAA..det var kul!

2008-12-01 @ 22:57:56
Postat av: Bee

Jag har alltid tyckt att er källare är lite kuslig.Inte konstigt när det springer omkring två såna stollar.

2008-12-02 @ 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0