.Nu vet du vad du har att se fram emot du gravida kvinna, hahahahaha.

Min familj är så trött. Jag förstår inte vad vi gjort. Alla vill bara sova, inklusive elvira. Undrar när vi ska ha tid att ta igen oss? det händer ju saker hela tiden.

Elvira kan på sitt eget lilla sätt säga sitt namn. ira låter det mest som, eller ia. Hon är gullig.
Vi målade med fingerfärgen idag och det tyckte hon var riktigt trevligt. Jag tyckte mest att det var kladdigt och bökigt men jagär ju mamma och måste städa upp efter så det var säkert därför. Hon gjorde en fin grönrödgul gegga på pappret som hon ska ge till mormor och morfar sen (om den någonsin torkar). Imorgon tror jag att vi ska ge oss på farmors konstverk. Om jag känner att jag orkar städa....pust.
Bobo är fortfarande sjuk men blev lite bättre av ibumetin. stackarn,,,,kan inte vara lätt att ha huvudvärk när man är man.
Jag själv känner mig som en stor uppblåst ballong som snart ska sprängas. Mår konstant illa, har gigantiska åderbråck, vatten i fötter och händer, trött som en åsna och en aning hjärtrus....men, vem kan klaga? Stålkvinnan gör det inte i alla fall (fast jag höll på att dö för ett par timmar sedan).

Kan lova att det inte blir fler än två barn i alla fall. jag vågar nog sätta min högra hand på det....eller varför inte både höger och vänster.

pust och stön nu ska jag sova som en förkyld gris!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ia! Det är bra det för det kallade jag mig också när jag var i Elviras ålder.

2008-12-27 @ 23:46:33
URL: http://blog.hagglof.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0